Thursday, May 12, 2011

Day 3:10 things I hate

1.Segala binatang yang berbulu,seperti tikus,beruk,even kucing sekalipun.Bukan apa,aku geli!Tapi jangan bimbang,walaupun aku tak suka kucing,aku tidak membuli mereka sesuka hati.Aku cuma akan menghindarkan diri dari mereka sambil berkata,"shoohhhh..shooohhhh" dengan nada manja

2.Orang sinis yang aku tau dia tak suka aku,tapi dia nak jugak bermanis-manis mulut dengan aku dalam nada sinis dan menyindir-nyindir.

Eh,ko kalau dah tak suka,tak payah nak pretend beramah mesra.Senyap sudah.Takpun sound je,"wei pompuan,aku benci ko la!"

3.Internet yang lembap

BOleh mematahkan nafsu nak blogging

4.Lagu bernada Techno

Macam Boom boom pow,like A G6.Boleh buat orang sakit otak,tahu?

5.Filem Razak Mohideen

6.Artis keluar majalah@paper,tapi tak tau dia pernah berlakon@ menyanyi apa-apa.Keluar pun sebab gosip murahan je.

7.Lelaki yang muka tak malu naik ladies' couch kt komuter

8.Penderaan kanak-kanak,dan penganiayaan ke atas anak-anak yatim

9.Segala bentuk serangga-lipas,lalat dan sebagainya

10.Driver yang suka tukar lane tak bagi signal.Itu memang kurang ajar.

Perhhh.Penat kot perah otak nak carik sepuluh ni tahu tak??!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja