Tuesday, March 03, 2009

Aku Mau Yang Tebal-tebal

Baru saja mengkhatamkan ini





Dan sedang dalam kemajuan(in progress)untuk mengkhatamkan ini


Sila abaikan background yang renyuk akibat hempapan makhluk yang berat tetapi agak comel

STatistik yang mengatakan rakyat Malaysia hanya mampu membaca 2 buku setahun adalah tidak tepat kerana dalam sebulan terdapat rakyat Malaysia yang mampu menghabiskan 2 buah novel.Itu tidak dicampur dengan majalah hiburan,blog,lecture notes,majalah wanita,readers's digest(baca di kala otak tak mampu lagi mencerna maklumat di lecture notes....

Sekarang.......

Aku mau yang ini pula....






Aku mau novel yang tebal-tebal
Mau baca banyak-banyak..tapi takde di library
Mau beli banyak-banyak novel..tapi takde budget
Mau saving banyak-banyak,tapi nafsu makan agak besar
Siapa mau belikan ini sebagai hadiah birthday saya???



p/s:Birthday saya lama lagi..sempat tu nak kumpul duit

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja