Saturday, December 12, 2009

The weird stalker

pernah tak ko rasa ko menyampah kat orang
Sampai ko asyik nak stalk FB die???

Aku sedang menjalankan habit buruk itu.Currently,aku ada menyampah kat dua orang lelaki.Lelaki okkkk.Tapi aku sangat suka melihat profil mereka.Benci tapi rindukah???

Lelaki 1:Someone I used to like.Tapi dia berperangai hodoh.Maka aku amat menyampah dengan beliau sehinggakan apabila beliau mesej aku rasa macam dapat mesej Maxis:

Tempoh sah akaun anda akan tamat pada 13/12/2009.Sila tambah nilai.

Ko faham tak rasa macam ish menyampah gila.Macam perasaan,eh sukati aku la nak topup ke tidak,ko sibuk apasal...Dan aku reply mesej beliau jika berkepentingan sahaja,contoh soalan berunsur ya/tidak,bila,di mana

Setakat mesej,"wana ko marah aku ke.kenapa tak reply mesej ke."..membazir kredit je balas.

Lelaki 2:Beliau adalah kenalan lama yang tersangat lama,tapi menyampah yang tersangat menyampah.

Beliau suka hapdet status yang menyatakan betapa sibuknya beliau,betapa dedikasinya beliau dan betapa rajinnya beliau.

TApi dalam masa yang sama ranking/level beliau di mafia wars/street racing watsoeva-aku-tak-paham-game -kat-FB-maka-aku-tak-main semakin meningkat

Juga masih boleh menjawab kuiz siapakah artis yang cocok dengan anda dengan jayanya.

Juga mengkomen sorang sorang kawan kawan

Menyampah okeh!!!
Tapi aku tak paham mengapakah aku rajin stalk mereka.Mungkinkah memastikan bahawa mereka tidak laku jadi tiada awek nak komen?
Mungkinkah aku nak kritik semua gamabr2 mereka.
Soalan yang masih tiada jawapan

1 comment:

voltox said...

jgn menyampah2 kat orang..nti org menyampah kat kita=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja