Friday, February 11, 2011

Pissed-off

Ya,aku dah buat keputusan untuk berhenti master dan kerja.

Rugi???Then shut off your *toot* mouth because i got my own reason to make such a tough decision.
KO pk aku senang2 nak buat keputusan,nak pilih salah satu antara dua benda
KO ingat aku buat keputusan pakai o som macam masa kecik-kecik nk pilih siapa jadik antu main nyorok-nyorok
Ko ingat aku pilih pakai dadu???

aku tanya pendapat orang,mak aku,supervisor aku,dan mintak pendapat penentu takdir aku melalui solat istikharah.Then aku dah decide,so kenapa nak kecik-kecikkan keputusan aku?

Then tanya kenapa tak buat part time.Part time hangguk ko???satu experiment aku makan masa lebih kurang 3-4 hari,including satu malam tido lab.Kalau nak aku kerja sehari pastu kena pecat boleh la.

Rugi??/Ko ke bayar duit aku selama ni.Aku mintak duit mak aku je kot bayar yuran(Yes.sebab tu soal mak bayarkan yuran termasuk dalam satu sebab aku consider keputusan nak keja)Sebab-sebab lain tak perlu ko tau,tapi nak cakap,hati aku kuat nak jumpa supervisor untuk bincang pasal tarik diri dari master lepas 3 kali aku solat istikharah,dan supervisor aku takde cakap apa-apa pun,beliau wish aku good luck untuk kerja dan pesan aku kerja elok-elok(agaknya beliau bosan kot result experiment aku tak best dulu,kini dan selamanya)

Amaran,sekali lagi ada yang tanya pasal master,aku angkat jari tengah sambil berkata Godaiplis.

Sekian,terima kasih
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja