Sunday, September 13, 2009

Kecelaruan MInda

Tiba-tiba datang mood nak meroyan malam 24 ramadan ni.10 malam terakhir OK,sepatutnya beribadah bukan meroyan.eh,aku dah tarawikh kat bilik dah tadi,meh jap aku nak meroyan jap je ni..jap lagi aku nak study lak....

Aku sekarang dalam mood ignorant,bercampur-baur.entah hormon ape tah merembes kat kepala sampai jadik bengang bengang bengang ya amat.nak PMS kot..mungkin aku sendiri je yang rasa macam ni dan tak faham hati orang lain.Entahlah,kadang-kadang penat kesian kat orang,tapi orang sikit pun tak nak kesian kat kita.

AKu bukan nak mengungkut,jauh lagi membangkit dan riak.Cuma aku harap kawan-kawan aku tolonglah faham aku.Aku bukanlah SUperman,aku juga bisa nangis,bila kekasih hatiku...EH EH NI DAH SILAP TERNYANYI LAK.Biarlah orang nak kata tak matang ke isu kecik-kecik nak besarkan,I don't care.ini blog aku,jadi biar aku menulis ikut cara aku selagi tak melanggar akta SKMM

TAjuk kali ini adalah:

ORANG YANG SAYA RASA AMAT ANNOYING TETAPI SAYA TAK SAMPAI HATI NAK MARAH

1.Orang yang dahla mintak aku jemput/hantar kat mana-mana,pastu kalau aku lambat bising,pastu kutuk kereta aku macam-macam..
Contoh ayat:ko ni dah lama tak cuci kereta ke
"ko bila nak sampai giant ni,penat dah aku tunggu setengah jam.kan dah cakap awal-awal suruh jemput pukul 8.30

Ok takdela ayat direct camni..bau-bau bacang tu adalah.Tapi.kalau dah mintak tolong orang tu,boleh tak jangan banyak bunyi minta itu ini..ko ingat aku kerja full-time taxi driver ke..aku basuh tak basuh kereta tu masalah korang ke.apa selama ni aku basuh pakai duit kau???

PANTANG BESAR AKU:jangan kutuk aku lebih-lebih terutamanya dalam kereta aku.sikit-sikit takpe.aku bukan takde sense of humour langsung,tapi berpada-padalah..ni tak.naik kereta aku pastu bising,lama tak cucilah,enjin tak power la.RASA NAK KENA HUMBAN,BUATLAH LAGI

2. MENJATUHKAN SEMANGAT AKU

contoh ayat:ko bukan dah lama ke buat bisnes herbalife ni,takkan tak untung-untung lagi..
AYat dituturkan selepas aku kata tak boleh belanja buka sebab tak untung lagi..

Hello,I baru start bisnes 1 Ramadan,ni baru malam 24 ramadan.Ko ingat aku buat part time GRO ke.gelek-gelek,gedik-gedik lebih kurang,pappp RM1000 melayang depan mata.Ini Bisnes Ok,bukan sekelip mata.At least aku ada jugak la usaha nak majukan diri,ye tak..

Kalau tak nak beli,boleh tak jangan kutuk@hina.Aku guna duit ko ke nak buat modal???

3.ORANG BAJET BAGUS PASTU DAH BAGITAU BAHAWA FAKTA TU SALAH,TAPI MASIH NAK BISING-BISING

Tajuk dah cukup membayangkan betapa merbahayanya makhluk di atas.suka menegakkan benang yang basah

4.ORANG YANG TIME NAK MINTAK TOLONG BUKAN MAIN AYAT MANIS,KITA NAK MINTAK TOLONG CAM SUSAH LAK,MESEJ PUN TAK NAK REPLY.APA MAHAL SANGAT KE NAK MESEJ U-PAX SAMA U-PAX.TAKPUN KO PINJAM LA KREDIT SAPE-SAPE DULU,TAKPUN KO DATANG JE RUMAH AKU MACAM LA JAUH SANGAT

kalau tak nak@tak boleh nak tolong,bagitau awal-awal dan cepat-cepat,senang aku nak merancang apa-apa..

itu je la.sory kalau entry ni agak emo,tapi memang emo pun

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja