Friday, July 08, 2011

Rambling di pagi hari

Hati,kalau dah keras,dah gelap.
Benda tau salah pun buat jugak.

Aku rasa aku dah lama tak ngaji,tak solat(sebab tak boleh okeh),sebab tu kot jadik camni.Sekarang ni in denial state,means aku tau benda tu salah,hati kecik kata tak suka dengan keadaan ni,tapi dalam masa yang sama rasa best and thrilling pulak buat benda2 salah camni.AH damn betul lah.Setan banyak sangat kot melepak-lepak di tepi-tepi aku ni

Aku perlukan support,aku tak pernah rasa sefragile ini.Lemah,rapuh ,tak tegas dan tak kuat melawan benda2 salah tersebut.bodoh gila aku ni.Kambing pun nak makan tau pilih rumput mana sedap,mana tak.ini orang.dah tau ______________ pun nak ______________ jugak(sila isi tempat kosong).

2 comments:

Anonymous said...

ida malas nak log in:
napekah duhai sahabat?

Najihah Kaspin said...

saya support kamu!!...^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja