Wednesday, July 07, 2010

Hapdet Kecemasan-Tag From Nuruljannah

Ini hapdet kecemasan hari ni,tengah sibuk-sibuk kemas barang,boleh pulak kan jenguk blog.Terima kasih la Nuruljannah ku sayang,hehehe(ada apa-apa nak belanja aku tak??)

1- apa nama blog kamu dan kenapa letak nama tu

Flavour of life
-Ramai jugak konpius,flavour/flavor-Both are correct.Cuma flavour(british)/flavor American punya spelling.
-Nama ni diambil dari lagu Utada Hikaru, yang dijadikan lagu tema Hana Yori Dango season 2,drama Jepun yang sangat best dan touching.
-Flavour of life ni diambil sebagai nama blog ni,sebab nak menggambarkan bahawa apa yang aku tulis adalah berdasarkan pengalaman dan pandangan aku tentang kehidupan,pahit dan manis.Anything under the sky.










2- apa nama url blog dan dari mana datangnya idea tu

http://sayerbest.blogspot.com
-sebab aku memang best.hahaha.Ada aku kesah???

3. apa method dalam penulisan GadisKecoh?

Siapa tu?bukan aku kan??Dah namanya gadis kecoh,mesti  blog dia kecoh,tulis pun mesti banyak sound effect.Takpun jenis pasang MP3 auto lagu Headbanging,.Sebab tu kecoh

4- pernah rasa nak hapuskan blog? sebab musababnya? 
Pernah,masa hasil tulisan aku disalahertikan.

5- pernah ahli keluarga anda baca blog nie? 

Syazwan je kot ada baca,yang lain tak tau kot blog ni wujud ke tidak.

6- apa perasaan anda bila ada orang kata blog anda buruk sedangkan ada orang lain cakap blog anda cantik 

Biasa je.Beauty lies in the eye of beholder.
Biar blog buruk,janji tuan dia cantik..Hahaha..Perlu ke statement ni??

7- bila blog anda diberanakkan? 

11 Mei 2007,entri first yang takde motif,ditulis tanpa arah tujuan.Sekada promote gambar kanselori aku je.Last-last ramai benar masuk USIM sekarang.Aku dapat bayangkan betapa sesaknya PKP sekarang.nasib baik aku dah keluar.HAHAHA(gelak ahli sihir)

8- siapa orang pertama yang tahu anda ada blog

Dah nama aku la tuan punya blog,aku la yang tahu aku ada blog.
Orang lain tak ingat siapa.tah..
Ramai kot yang jumpa blog ni accidentally,takpun kawan-kawan sekelas aku sebab aku rajin promote kt dorng dalam kelas.Sebab aku ni tak berapa suka nak meroyan kt chatbox org suruh org follow aku.Menulis kerana ingin menulis,bukan sebab nak glemer.Nak duit nuffnang byk tu mungkin ada la niat tu sikit.

9- apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda di sekolah ?

Masa start blogging,aku dah tak sekolah.Jadi aku tak tau orang kt sekolah aku komen apa.Hari tu pergi SMAKJ masuk anugerah PIBG takde la pulak Ustaz Fuad ke,Miss Rafkah cakap pasal blog aku.Hahaha
(Aku rasa pembuat tag ni adalah budak sekolah la,sebab tu dia tanya pasal sekolah)

Kalau maksud kau sekolah tu persekitaran belajar ke,kerja ke.Baru la sesuai.
Perasaan,perasan best la.Apa lagi.dah kata nama sayerbest.
Takde la,perasaan terharu kot,macam kan dapat sokongan peminat kat ABP.

10.Soalan Nuruljannah,dia letak 9.5,tapi aku nak letak 10 jugak.Tulis point-point nanti terasa macam tulis tesis lak,kang ada aku letak spacing bpe,font bpe kena tukar ni.

sila nyatakan hobi kamu bila mula2 masuk web page?page mane yg mula2 anda pegi?

Page yang mula-mula aku pegi adalah Google Homepage,sebab homepage dalam Mozilla ni adalah Google,kalau kat IE pulak web Dell.


Orang-orang lain yang nak ditag:

- Shida
- Payied
- Dieyb
- Atie 
- Ida
 Hapdet pantas..Hahaha..Lepas ni tak tau la masih sempat@tidak,selalu atau tidak aku hapdet,sebab aku macam nak ke arah-arah busy ni.Jangan ditanya ke mana ku pergi..

So,tolong tengok-tengokkan blog ni dulu ye....




1 comment:

「dieyb」 said...

aku baca num1.
lalu ternampak video hanadan itu.
tanpa membaca number2 lain..ku trus lompat ke bawah utk comment:

"rindu nk tgk hanadan~~~ tapi lupe nak bawak dvd cite tu.hukhukhuk"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja