Tuesday, July 13, 2010

Homesick

Ingin menulis tentang perkahwinan mak cik.
Ingin menulis tentang World Cup.
Ingin menulis tentang dunia baru.
Ingin menulis tentang semuanya tentang kehidupan.
(Bagaimana ingin menulis tentang isu Semasa jika tak baca paper)

Hidup tidaklah sesibuk yang disangka,cuma menyesuaikan diri dengan tempat baru tak semudah yang disangka.Bukan tidak pandai bersosial,tapi kejutan yang diberi sedikit memeranjatkan.Segalanya perlu berdikari.dunia bukan hanya di pena dan kertas.

Saat ini juga rindukan rumah,mama dan keluarga.Last homesick adalah semasa tingkatan 1,namun kini sangat-sangat homesick.Jadi tak sabar menunggu ketibaan hari Jumaat.

Juga sangat tensen dengan trafik jam di tempat aku,iaitu di ***..hahaha..jahat gila tak nak bagitau tempat baru kat mana.Tak boleh,nanti orang semua carik aku,tau aku kat mana.dah la selalu sesat je ni.Agak-agak ternampak aku kat Giant Nilai,jgn bimbang,itu bukan jelmaan.Masih selesa di Giant Nilai,walaupun tempat baru ni dekat dengan shopping complex besar budak tempat lama selalu date dulu.

Semoaga dapat menyesuaikan diri,menghabiskan tugasan dan berjaya dalam apa yang dilalui,walau tangan sudah terasa kekok setelah sekian lama tidak men-----------..Hahaha,hampir kantoi pulak kerja aku.

Hint untuk kerja aku bagi sesiapa yang bertanya:
-Benda yang dulu selalu buat
-Tak buat masa LI,tapi budak-budak lain banyak yg buat
-Boleh partnership,bertukar pengalaman dengan encik Voltoz dan MZKE walaupun buat benda lain..hahahhaa..siyes KANTOI dekat sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja