Monday, February 16, 2009

TAg Muzik Pulak..jom layan

pagi-pagi lagi aku ah bukak laptop..bajet nak tengok LMS la kan..mne tw dr cek wan nak upload lectue note baru

tapi apa yang terjadi..yang si gemuk telah mengetag aku..
hehehe..tiba-tiba rasa gatal lak nak jawab

THE MUSICAL TAG

1. Put ur i-tunes, mp3, mp4, windows media player, etc on shuffle..
2. For each question, press the next button to get your answer..
3. You must write down that song name no matter how silly it sounds..
4. Tag 10 friends..
5. Everyone tagged has to do the same thing..

If some asked u..

How would you describe yourself..
Adam-Benar-benar

Hehehe.aku benar-benar apa ek...benar-benar comel..benar-benar baik..benar-benar poyo
heh...
Lirik ni macam berkaitan jugak dengan apa yang aku pernah rasa
Perasaan masa-masa mula lepas clash..camni la..
ko akan rasa kosong..lain macam...rasa macam incomplete
but..life must go on..
tak payah merayu-rayu pada orang yang tak sudi

What do you like in a guy/girl..
Tentang dia-melly goeslow

Amboi..macam tau-tau lak Winamp aku ek...jawapan kena je ngan soalan kan..
Memang la...kalau aku suka seseorang..mesti la aku kena suka segalanya tentang dia...
secara teori mudahlah..tapi untuk praktikal aku kadang-kadang tak boleh tolerate sesetengah benda
Aku tau setiap orang tak perfect dan ada kelemahan
tapi kadang-kadang aku tak boleh terima lak sesetengah kelemahan
Dan itulah kelemahan aku

~Sorry~

How do you feel today..
Alicia KEys-Karma

Apahal pulak karma pulak pagi-pagi buta ni..
Agaknya aku kena buat baik je kot hari ni...sebelum kena hukum karma pulak
bak kata pepatah
buat baik dibalas baik..buat jahat dibalas jahat

What is your motto..
Biarlah Rahsia-dato'siti Nurhaliza

Hehehe..aku tengah dalam proses menghabiskan bacaan novel can you keep a secret?(Sophie KInsella)
Aku tak boleh pandai sangat nak simpan rahsia melainkan ia betul-betul private and confidential serta tuannya
bersungguh-sungguh suruh aku simpan
RAhsia diri sendiri lak
ada yang aku simpan sendiri
Ada yang aku beritahu orang yang boleh dipercayai
Dan ada yang aku tersilap cerita kt orang..dan orang tu bocorkan..betray sunngguh

What do your parents think about you..
Perempuanku-Irwansyah

ya..tepat sekali
I'm the only girl in family
Mesti mak dan arwah ayah aku sayang aku kan..
Anak dara sorang je...


What do you think about very often..
Avril Lavigne-hot

Hot???
Apa yAng aku pikir sampai jadik hot pulak ni
Selalu dengar hot fm kot??
Ke aku ni senang hot temper
Ataupun kalau dalam husnuzzhon nyer
Aku adalah seorang gadis yang sangat hot
Watch out men over there!!!!
hahaha

What is 2+2..
Amal Hijazi-Albi nadak

Hoi tukang buat tag
Tak senonoh betul suruh jawab soalan matematik guna lagu
Ingat ada ke lagu
'4 kasihku" ke.."aku dan empat ke"
Maybe hati aku ni dah memanggil-manggil jawapan tu kot
Kira macam jawab dalam hati la(jawapan klise kalau orang tanya kenapa tak jawab salam..
aku akan selamba je cakap jawab dalam hati)

What do you think of your bestfriend..
Puteriku sayang-Hijjaz

Lagu nasyid ni..
yeah..aku sayang kawan baik aku
So..aku tujukan lagu ni untuk dia
Semoga Kau menghayati lirik lagu ni dengan bersungguh-sungguh

What is your life story..
What I've done-Linkin PArk

BAnyak benda yang aku regret dalam kehidupan ni
Tak semua yang aku buat tu baik dan membahagiakan
KAdang-kadang Aku ni tersalah pilih jalan
Tula..nak buat keputusan tak sembahyang istikharah lagi
Tapi..past is past...
Aku sedang memulakan hidup yang lebih baik ni

What do you want to be when you grow up..
Bukan diriku-samsons

Heyy...
Abis kalau aku tak jadik diri aku
aku nak jadik sape lak????
Takkan nak jadik Jennifer Lopez lak
Tak pun jadik ashidah kamsin..hahaha

Merepek betul la jawapan ni


What do you think when the person you like..
RAhmat-kekasihku

Soalan tak habis
Apa yang aku fikir kalau orang yang aku suka...
Dia buat ape???
makan??berak???jatuh longkang???
Hahaha..yang penting aku pikirkan die je la
Oh kekasihku..my lover
hahaha


What will you dance at your wedding.
Cinta(melly feat.Kris Dayanti)

LAgu ni camne ek nak dance..
Ballroom dance kot...
yeah..boleh masuk sehati berdansa ni
CInta...di hari perkahwinan tu...
eh..tapi aku boleh ke dance kat wedding aku nanti???
Sebab aku dah plan nak buat marhaban ngan khatam quran je???
Takpe-takpe...buat plan baru...
KAlau dance pun ngan my beloved hubby je la
Tak perlu tunjukkan kemesraan melampau di khalayak ramai

What will the play at your funeral..
Lagu tema sehati berdansa-Farhan

Gila ke hape???
Korang jangan wat macam tu kat hari kematian aku
Ingat pesta keramaian ke...
Udah la tu..Insafla
Bawak-bawak mengaji sedekahkan fatihah untuk aku nanti

What is your hobby..
Elite-TAmparan wanita

Apa hal pulak la ni..
Aduss..tag ni semakin jadik merapu..dahla panjang
Tolong la aku...
Rasa nak tampar-tampar tukang buat tag ni


What is your biggest fear..
Christina Aguilera-genie in a bottle

Takot wooo...
mne tau jin tu jahat pastu dia rasuk aku ke
JAdik movie histeria 2 lak
seram tu


What is your biggest secret..
De Hearty-di hati

LAgu nasyid nih
Ye rahsia paling besar
cuma disimpan di hati saja

What do you think of your friends
Jamal Abdillah-gadis melayu

hahaha...no komen
padahal kawan-kawan aku bukan semua perempuan pun
Ada je lelaki

What will you post this as..
Britney Spears-toxic

YA tag ini memang toxic sekali
Menghabiskan masa aku di pagi hari
(ceh..padahal sendiri yang sukarela nak jawab pun)

Orang-orang yang bakal menjadi mangsa toxification ini..ini bukan paksaan..sila jawab dengan rela hati

1.Mangsa tetap aku-Ashidah Kamsin
2.KAk Maryam
3.Mangsa baru-dzul a.k.a CIMAP
4.Sheqa yang comel
5.Adikku sayang-Syazwan
6.Yani
7.Bazilah Salleh
8.Payied
9.Riddha(blog ko layan ke benda merapu ni)
10.sape-sape lagi la

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja