Thursday, August 06, 2009

Mood jiwang terlebih tepung dalam roti

1. Bekas kekasih saya

adalah rugi kerana tak dapat saya.sila menyesal sekarang.

2.Saya sedang mendengar

LAgu jwang bebeh.Air Supply-goodbye.ENtah nape tah playlist aku sekarang ni banyak main lagu jiwang,terlebih letak air kot dalam roti time bakeri tadi.tu pasal roti cam lembik,nasib baik time siap tu dh ok sikit

3.Mungkin saya patut

tidur sekarang,sok pagi-pagi kelas bakeri.MAti aku kena sembur kalau lambat nanti.

4.Saya suka

suka kedamaian dan ketenteraman,feeling-feeling ikon PBB kah?watch out angelina jolie!!!

5.Sahabat-sahabat saya

adalah sahabat sejati di dunia dan akhirat,insyallah...

6.Saya tak faham

soalan ini,maka saya tak nak jawab

7.Saya kehilangan

kasih sayang seorang ayah,setahun yang lepas.How i miss him....

8.Ramai berkata

dan terus berkata tanpa mahu melaksanakannya

9.Cinta itu adalah

bahagia dan sengsara,ketawa dan air mata

10.Di sesuatu tempat,seseorang sedang

laa...sorang je ke ko tanya,nape tak dua orang..hahaha..ok serius-serius,seseorang sedang solat hajat mohon tolak bala H1N1

11.Saya akan cuba

menyiapkan labwork before hujung bulan 9

12.Perkataan selamanya membawa maksud

Sebuah tempat di perak,iaitu selama.nya di sini adalah kata ganti diri ke3,menunjukkan kepunyaan.mungkin adalah sebidang tanah di selama,perak yang dimiliki oleh seorang nyonya tua.

13.Telefon bimbit saya

pernah jatuh dari tingkat 5 nilam court.telah direpair dan boleh digunakan sehingga hari ini.

14.Bila saya terjaga

saya tengok henset dan tido balik

15.Saya paling meluat

lelaki busuk yang perasan macho dan playboy,juga perempuan gedik yang bajet hot

16.Pesta/parti adalah

malam pesta muda mudi,bertemasya dan menari,hilang rasa sedih....

17.HAiwan yang paling comel yang pernah saya temui

bakteria gram positif,dijumpai di lab microbe masa tahun 2.comel gila,kena tengok pakai magnification tinggi tu.

18.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah

50-60 tahun,kalau hidup lagi la

19.Hari ini

saya buat roti di lab bakeri dari pukul 9-4.45,berhenti untuk solat saja.Kemudian ke kelas bahasa jepun dari 5-7.55.

20.Malam ini saya akan

tidur seperti biasa

21.Esok pula saya akan

hantar kereta ke car wash.adoiyaii,dah macam kereta penjenayah dah kereta aku ni

22.Saya betul-betul inginkan

kejayaan di dunia dan akhirat

23.Ketika anda melihat wajah di cermin pagi ini

sembur-sembur sikit ayat pengasih sambil kipas-kipas kemenyan.mana tau ilmu menjadik.wakakaka

24.Pusat membeli belah atau arked permainan

Pusat membeli lalu belah

25.Makanan barat atau jepun

tak kisah,janji halal

26.Bilik yang terang atau gelap

Terang ketika study,gelap ketika tido.Paling best kalau ada lampu yang ko tak payah susah-susah tutup suis.jerit je:oi tutuplah!!!pap..terus dia tutup,senang sikit.

27.Ayat terakhir yang aku telah katakan pada seseorang

bye meah!!semasa meah ingin pulang ke rumahnya tadi.

28.Siapa yang ingin anda tag

-shida

-jannah

-ah malas la aku nak tag org len,sampai skrnag tak nak jawab tag,apa kes??


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja