Wednesday, August 12, 2009

I got fever, running like a fire

Kalau anda jadi orang terkaya di dunia

Aku akan muncul di majalah PEOPLE,sambil duduk atas sofa,pakai blazer dan handbag LV.dan menjawab wawancara dengan wartawan dengan penuh berkeyakinan

Kalau anda jadi orang terseksi di dunia

Aku pakai burqa dan jilbab agar tidak terkena gangguan seksual

Kalau anda perlu terjun dari tingkat 100 untuk membuktikan cinta anda

Akan kucari cinta orang lain yang tak kenakan syarat sesusah ini

Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus

Blog ko bagus sangat ke??Ada aku kesah??cak..cak..cak

Kalau keluarga yang menentukan teman hidup anda

boleh,tapi kawen sponsor la,beserta pakej bulan madu ke jepun selama sebulan

Kalau tiada lagi hari esok

Maka tiadalah lusa,tulat,kelat dan minggu depan

Kalau orang yang anda benci berada di depan anda

Aku akan bermuka-muka seraya membodeknya,lantas menikamnya dari belakang..wakaka keji

Kalau Anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda pelik-pelik

I fear nothing except Allah,jadi allah dah perintahkan aku jangan makan benda mudarat,maka aku tak makanla

Kalau ibu bapa anda tiada pada pagi esoknya??
Jangan tanya benda sensitif boleh tak???

Kalau anda berjumpa dengan selebriti yang anda minati,nyatakan nama selebriti itu

Salleh ya'kob,aku nak tau gak apa rahsia die dapat kawen 3


Kalau diberi lesen untuk membunuh,siapakah akan anda bunuh

Nyamuk penyebab demam denggi,juga babi punca selsema babi


Kalau orang kata anda kacak/cantik

Aku akan berkata,mana ada.ko ni pun.lantas meminta diri untuk ke bilik air,lalu melihat cermin dan berkata"ye ke ni???ye ke ni???" dengan nada excited

Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia muda

aku akan beribadah seolah-olah akan mati pada esok hari,dan bekerja seolah-olah akan hidup selama-lamanya

Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain

Tak kisah,satu pergi sepuluh mari(sila baca dengan nada riak dan hidung tinggi)

Kalau anda memenangi anugerah?anugerah apa yang anda impikan?

Anugerah syurga dari Allah

Kalau anda mengahwini bangsa asing?Bangsa asing mana anda impikan?

Tak kisah,janji Islam,dan tidak busuk,kejam ,pengotor

Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang yang tersayang

wat bodo je

kalau ramai tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda

Saya akan amalkan doa pendinding agar mereka tidak dapat mendengki saya.alah,kau cemburu apa kau dapat???

Mengenai orang yang tag kamu ni

22/F/kluang
TAdi dia baru ajak aku makan kat akasia,tapi aku tak selera lak makan cz demam

Saya tag mereka pula

Sapa-sapa la,malas nak fikir


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja