Tuesday, August 11, 2009

Perbincangan di atas jalan raya

Lokasi:wira penjenayah rajin langgar trafic light
Kelajuan:Vary..80-160 ikut mood
Masa-4.30 pm-7.45 p.m

Teori 1:Lelaki hensem biasa suara tak sedap
Aku:sokong
Tiqah:sokong
exception:anuar zain
aku:eh anuar zain takdela hensem sangat bagi aku
tiqah:tapi ****** (budak batch aku) suara dalam fon macho gila..jumpa depan,masyallah.....

Teori 2:kalau dah lahir-lahir tu playboy,kompem sampai mati playboy jugak
teori dari aku
Tiqah;tak..***** yang dulu playboy gila time skolah tu dah steady ngan awek dia dari 4 tahun dah
aku:owh yeke..cam tak caya lak.dia dah jumpa cinta sejati ke

teori 3:Ala..kalau sesat pun dalam malaysia jugak
situasi:pening kepala cari jalan dari terminal 1 ke tol seremban
Tiqah:memanglah tak sesat,tapi minyak ko tu...
Aku:lupa lak minyak beli pakai duit,bukan bulu hidung

teori 4:kalau kawen kena pakai duit sendiri.dah la blaja pakai duit mak bapak,kawen pun nak menyusahkan dorang lagi
Teori dari tiqah
Aku:setuju 100%..Biar kawen tak meriah,janji pastu hidup hepy dan bahagia je.tak payah loan-loan

Oh lupa,ada lagi sorang dalam kereta....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja