Sunday, October 25, 2009

AKu makan shake aje ke??

Hari ni aku ada dengar satu mitos baru

"kalau dah makan Herbalife,maka tak boleh makan benda lain"

oh,bukan mitos baru pun,tapi pernah ada orang tanya sebelum ni.hari ni sebab ada classmate aku tanya,
"tak bosan ke makan shake je hari-hari wana,tak boleh makan ayam,nasi.ayam dah la sedap"

tiba-tiba terasa seperti menjadi penonton Raja Lawak 3

Sebelum tu ada jugak dengar
,"eh,wana makan nasi.bukan selalu tak makan nasi ke.makan herbalife je"

dan semasa pergi ke rumah terbuka
"eh,ko kan pengedar herbalife,boleh pulak makan ayam bbq,puding karamel..bla-bla..the list goes on...

kawan-kawan
Mari bergelak guling guling secara berjemaah

Dengan ini,saya Nurul Syazwana ABu Bakar,bernombor matrix 1060251
Ingin mengisytiharkan bahawa saya masih menikmati makanan saya setiap hari.saya masih makan ayam,telur,daging dan sebagainya
oh,malam tadi saya makan burger ayam cheese yang sedap itu
No offence..Food is everybody greatest pleasure,right...

Yang penting,bersederhanalah.kalau dah ko dok hadap makan burger seminggu 3 kali pas stop makan herbalife,jangan lah dok nyalahkan pas stop makan badan naik semula macam mak gajah

Anologinya macam ni:
Even kalau kau kata ko diet old school,jaga makan,tak makan nasi,bersenam 3 kali seminggu
then kau capai berat badan idaman kau
bila dah capai berat badan idaman,kau makan balik benda bukan-bukan,melantak nasi 3 kali sehari,dan bersenam bagi kau adalah pergi tukar channel tv dari sofa
Mustahil tak berat badan kau naik semula???

Key point adalah DISPLIN
boleh nak makan burger,nasi,tapi in moderate ok...

Dan di sini aku nak menjernihkan keadaan
Takde dalam peraturan diet HERBALIFE
yang suruh ko makan shake aje
Kalau ada,aku la orang yang paling awal cabut,tahan 3 hari dah cukup bagus la

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja