Sunday, November 30, 2008

Mai ke utara..

ehem...dah 5 hari balik
baru nak post pasal lawatan pergi penang yer
nak kena wana ni..hehehe
tada...aku baru balik
dr Penang ni..
So aku nak meriakka
n diiri sambil posing ala2 bez(ala..macam gi oversea je..jakun sungguh)

Day 1

Hari ni juz perjalanan pergi
bertolak pukul 2 p.m
ikut jadual l
a
tapi lambat lak
cz de sorng perempuan tu angkat barang pergi stor..malangnya stor dh dikunci
JAdik perempuan tu angk
at la barang naek atas semula
heheh
e

PAstu pergi sutera
jemput boyz yang juz enam orang
tapi macam 60 orang
eh..boys kelas aku 6 ea?
mne lagi sorng?

sudah pergi bulan kah?

perjalanan malam yang panjang
ceh..macam seribu 1 malam lak
sebab bro bas(die
marah panggil die pakcik)
asyk keja berenti je
kuat kencing kot
pe2
hal..
aku sempat snap pic kt toilet m
ne tah

wajah perempuan yang kepenatan angkut barang naik atas ditambah bro bas yang kuat berenti di RnR



Dipendekkan cerita
setelah berhenti di 7 perhentian(suka hati je 7..hahaha)
sampai la di Pe
nang..berhenti makan kat restoran nasi kandar
aku order roti naan je..malas nk makan nasi malam-malam
jaga body o
keyyyy...



kat Pelita Nasi Kandar..soalan kuiz:siapakah awek seksi yang melintas di belakang aku..hahaha

Akhirnya
Setelah waktu hantu-hantu mula berkeliaran
GRO mula carik pelanggan
Kitorang tiba la kat tempat penginapan(ape ek nama dia..tak sempat tengok lak)
tempat style cm hostel la
1 dorm sepuluh katil

tak amek gambar lak dalm tu
ala..korng bayangkan la cm hostel skolah
sampai aku mandi dan tido ngn lena smpai pagi

DAY 2

Pagi-pagi buta dak gerak
bangun awal-awal sebab nak pargi Perlis
pegi kilan
g gula
emm...agak tak best la
sebab time tu hujan yang maha lebat
siam-lao pun tak nampak..he2

petang pegi kilang HPA
ala..yang
Radix mai secawan
yang model dia glemer tu..kenal tak??
kalau tak meh aku show kt korang model baru kopi RADIX



Yang kat depan tu je model..belakang tu mak pacak je..





Nak Show off nama bedak tu AWANA tapi tak nampak pulak

petang baru gerak balik Penang
sampai dah malam jugak la..
so aku sambung aktiviti biasa..
tidoo.....

daa....
sambung Part 2 pulak lepas ni

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja