Friday, November 21, 2008

Kenangan manis kau dan aku takkan terhapus..duri ranjau dalam bercinta lumrah dunia

hari ni aku lepak kt BP
dengan selambanya cabut dari perjumpaan ngn dr alina..
'sori dr..saya tak bermaksud..sye terpaksa..rumah sye memanggil2 da tu..dr tak marah kan?"sambil membuat muka ala2 manja dan kesian
sory ckt..dr x panggil ko pun la..tah2 die x notice pun ko xde tadi
hahaha
emm...gigi aku sakit ni
mungkin efek makan kek coklat yang sedap tadi
tu la...makan lagi makanan manis
emm...manis tu memang best..sedap..tapi kalau banyak2..beginilah jadiknye
asbestos punya gigi
aku ajak mak aku tampal sok..
tapi x kan la aku nak diet time kt penang nanti
uwaaaa......(tangisan ibarat seekor siamang yang patah gigi kerana tergigit kulit durian)

p/s:jalan2 penang smpai26/11...c u later

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja