Sunday, November 09, 2008

MAri MengabisKAn duit

dah tgk iklan burger madagascar mc'd???
rasa cm geram yang amat lak tengok burger tu
so semalam..aku mesej aina..nak ajak makan burger mcd
skali punya la rmai makhluk kt mcd tu..kureng betol..xde tempat laen ke nak makan(amboiiii..ingat mcd tu ko punya
ke)
aku:alamak..cmne ni aina..ramai org la..aduss
aina:kte makan secret recipe nak tak

hehehe..bagus aina..ko memang mema
hami aku..
ni lah habit aku time exam..ske menghabiskan duit sebagai satu terapi jika aku tensen apatah lagi ketika aku exam
so..aku mengabiskan la duit di secret recipe itu..hehehe

aku suka oreo cheese cake tu..sedap dowh,,tak rugi makan

skali bil..mak aiii..rm 40..4 hari punya makan tu
takpe..best puna pasal
layan jerr

sem ni aku rasa aku banyak mengabiskan duit
mne tah pegi ek duit kerajaan tu
hehehe

mari kita analyse ckt duit kerajaan yang aku dah bazirkan




sekian saja pembaziran saya wat kali ini..sila bersedia untuk makan megi pada awl sem depan..harap maklum

2 comments:

Anonymous said...

wana yg puteh 2 pe?

Sayer Best said...

tu la modem broadband aku..
tak mampu pakai USB nyer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja