Friday, May 20, 2011

Day 8:10 of my favourite songs

Cit.Broadband aku hilang.Internet opis tak bagi hapdet blog sebab kena block,tapi bukak blog je boleh pulak.Motip?

Sambungan edisi 10 hari tentang aku.

10 of my favourite songs

1.Flavour of Life(Utada Hikaru)

Tengok tajuk blog pun dah tau,betapa kemaruknya aku pada lagu ni dan cerita HanaDan.First time dengar lagu ni kat cerita Hanadan,dia terus macam meresap dalam jiwa dan raga gitu,walaupun perkataan yang aku faham adalah perkataan "arigato" sahaja.Terus rasa macam sayu-sayu sedih sedih gitu.Wahahah.jiwang bukan diriku ini.

2.Prisoner Of Love(Utada Hikaru)

Hahaha.Ya.aku carik lagu ni lepas aku minat dengan lagu flavour of life.Lagu dia,rentak dia,perghhhh memang kebaboom bebeh


3.P.U.S.P.A(ST12)

Ni lagu aku buat ringtone dan alarm clock.Sebab boleh fefeeling la lagu ni dia tujukan kat aku.
Intro dia

"Kau gadisku yang cantik..coba lihat aku di sini.Di sini ada aku yang cinta padamu"

WaHHHHHHH!!!Terus naik self-esteem aku wehhhh

4.My paper heart-All American Reject

5.Wake up call-Maroon 5

6.Tiada kata secantik bahasa(dua-dua versi aku suka,versi P.Ramlee dengan versi Monoloque)

7.The show-Lenka

8.Cinta sempurna-Yuna

9.Lagu tema cerita Qalisha.Pelangi kehidupan



10.Baik-baik Sayang-Wali Band







1 comment:

Nurafizah Che Ap said...

suka gak lagu wake up call, the show ngn cinta sempurna. layan je~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja