Wednesday, May 25, 2011

Day 9:10 ways to win my heart

Wahhh..kejadah macam artis soalannya

1.Mematuhi kehidupan Muslim

Aku takdelah warak beno pun,tapi at least bakal laki aku mestilah sembahyang lima waktu,puasa cukup sebulan,puasa sunat,pandai ngaji,menjauhi arak,judi dan penzinaan,serta tidak bermulut longkang.Enough.Takkan la nak menekel Imam Muda Asyraf lak.Tak layak sungguh

2.Pendengar yang baik

Sebab aku pembebel yang baik

3.Not too-tight-strings attached

Aku tak suka pesen laki yang setiap lima minit kena call,Rimas kot

4.Memahami ketagihan aku terhadap internet

5.Sudi memahami angin puting beliung taufan aku

6.Knowledgable.Ini bukan lah maksud perlu ada Phd ke,profesor ke.Cuma pengetahuan am ko perlu bagus tentang apa-apa peristiwa hal ehwal semasa,atau sejarah ke,hapa-hapa ke.Show me that you read.

7.Aktif.Walaupun aku tak athletic,jogging satu pusingan pun dah pancit.Tapi please,aku kena ada partner yang boleh sama-sama support aku untuk menjalankan gaya hidup yang sihat.Aku kalau ada member,aku suka je jogging ke,main badminton ke,ni sorang-sorng aku nak main badminton dengan sapa?Kak mona mantera anjasmoro?

8.Mendidik.Ya,aku degil,sebab tu aku perlukan bimbingan ikhlas.Ceh

9.Tidak materialistik

10.Tidak POYO

NI spesis yang aku anti sekali.Dah beberapa kali pernah ada orang nak usha aku dengan cara POYO,lagi-lagi poyo-poyo alim.Eh,ko bajet ko cerita ko imam tarawikh,aku teruja la tu.Bajet keta ko besar,aku terpikat la.Please,besederhana tu yang lebih baik




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja