Tuesday, November 09, 2010

Aku bukan reptilia

Aku rasa sekarang aku macam  dah termutasi.Dulu aku sangat tak tahan sejuk,tapi sekarang aku dok la panas sangat.selimut tu dah jadik hiasan je atas tilam.

Aku tak tau sama ada ianya sebenarnya penyakit atau tidak,atau cuma sistem badan aku je yang pelik.Dulu kan,aku selalu je kesejukan pada waktu yang tak sepatutnya.Macam balik kuliah orang lain kepanasan,tapi aku dengan peliknya pergi carik gebar(slang johor okeh)

Kalau aku pakai gebar brand dora,ok tak?
Kredit imej:


sesiapa yang menjadik roomate aku pasti merasa stress,sama ada aku suruh matikan kipas(kejam kan???),ataupun mereka tidur atas simen..wakaka..keji gila aku sebagai seorang roomate.Kalau dalam lecture Hall pulak,kalau dalam tempoh sejam,paling2 lama dua jam la,kalau orang tak nampak kelibat aku keluar pergi tandas,mereka harus bersujud syukur beramai-ramai dalam lecture Hall..Korang bayang,walaupun pernah kena sound dengan lecturer yang paling garang,

"Hold your pee!!"

Aku tetap tak takut.Pundi kencing tetap menjadi prioriti aku..hahaha

Selain itu,aku juga mengalami masalah tapak tangan berpeluh.Ini amat merimaskan terutamanya kalau aku nak pakai lab glove,melekit okehhh..rimas3x...Nasib baik aku tak apply jadik penyanyi,kalau tak mesti mic tu kerja la asyik menggelongsor.okeh . exaggerate.TOlong maafkan.Tapi tapak kaki tak sangat pulak.mesti sebab aku rajin spray dr mist kat tapak kaki.Ya,terbukti Spray dr mist berkesan menangani perpeluhan tapak kaki.tapak tangan aku tak pasti,tak pernah try.

Letak kat jerawat pun ok,bagi jerawat hilang


symptom kesihatan aku yang agak tidak best juga ialah aku ada waktu selera makan yang pelik.ada 2minggu aku akan kuat makan,dan ada minggu aku takkuat makan,tapi bukannya aku diet,cuma aku tak selera.Kadang tu 3 hari tak makan nasi pun aku boleh tahan lagi.tapi aku perasan kalau datang time tak de selera makan tu,mesti hidup aku macam kucar-kacir,ke hidup kucar-kacir menyebabkan aku tak selera makan.Tapi simptom ni baru je berlaku,bukan sejak semulajadi.

Symptom seterusnya adalah pelupa.Aku ni kuat makan semut ke hapa!kadang-kadang benda penting pun boleh terlupa,macam nak keluar makan,tapi lupa nak bawak kunci kereta.Apa kau larat nak jalan kaki jauh2 tengah hari buta????buat pengetahuan,kat lab tempat aku buat kerja ni takde tempat makan,nak makan kena keluar.kalau kau keluar jalan kaki je,boleh,sampai tu sampai,tapi jangan buat masa kebulur,nanti tak sempat ko nak makan.eh,tapi macam pelik pulak nampak orang jalan kaki kat tengah2 SILK,wakakakaka..

Symptom pelupa ni aku macam ada penyelesaian sikit la,sebelum keluar ,aku cek2 balik barang,Tapi kadang2 kalau tergesa2 takut tertinggal pulak.aku rasa nak tampal to-do list je kat meja.Silap.Bukan to-do-list,tapi to-bring-list.

sekian saja topik saya pada hari ini.aku pun tak tau apa relevan topik reptilia kat atas,reptilia pun pelupakah????

7 comments:

voltox said...

bahaya ni kes awk..macam dah tak lama je ni..hehehe..

Sayer Best said...

voltox:tak lama apakah???hahahaa

iDa_MutHiaH said...

x lama nak kawen kot.hahahaha

Sayer Best said...

ida:kawen?lama lagi kot.banyak benda lain nak wat dan fikir.Nak support mak sikit2,adik2 dlu..bru fikir kawen

aku mzke said...

saya ingat saya teruk dalam dunia ni. rupanye awak lagi teruk!!!!

(voltox pn teruk)

Sayer Best said...

MZKE:setiap manusia kan ada kekurangan dan kelebihan masing2..hehe

voltox said...

cukup la korang berdua je yg teruk..jgn libatkan sy ye..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja