Monday, November 15, 2010

How to become a famous blogger?

It only takes 2 ways,

either you are

A beautiful girl with numerous self-taken pic

or

A Brilliant man with numerous good entries

Through my blogwalking along these blogsphere(What???I ever blogwalking???Tak pernah tinggal jejak pun??)

saya hanya akan komen entri yang saya rasa saya perlu komen,dan saya hanya akan follow blog yang saya suka baca,tapi ada juga blog yang saya suka baca,tapi saya tak jadik follower.

So,sila jangan follow saya,jika anda rasa anda mahukan follower.Sorry~

*Rasa macam pernah cakap pasal benda ni.Kalau those blogwalkers tu betul2 baca blog ni,dia takkan tinggal pesan macam tu kat shoutbox,suruh2 follow*

Aku pelik orang2 suka ramai followers ni.Tah hape2..Aku lagi prefer ramai silent reader,ataupun takde orang baca langsung,daripada followers ramai,tapi setahun sekali singgah.For what???
Kalau entri ko best,selera jugak aku nak follow.Ini entri tah hape2..Sekadar cerita kau makan apa ahri ni,esok kau gi koreng idung.tak malu suruh orang lain follow?Lain la kau bagi tips cantik ke,tips pakai tudung cun ke.Gigih la jugak aku nak tengok

Ok,aku admit entri aku tak best,dan blog ini cacamarba,so solution:tak payah follow la,sebab aku takkan follow ko balik.

Dah itu je,aku bengang dengan orang tak faham bahasa.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja