Saturday, December 18, 2010

Tah hape hape

Assalamualaikum(baca nada prof Izi Haji Ali)

Selamat Hari Sabtu,dan salam 12 Muharam~

Cun tak blog aku..wahahaha..Tak cun pun korang kena cakap cun jugak sebab aku yang buat sendiri.
Memang tak cun kot pada pandangan orang lain,tapi pada diri sendiri,ia ibarat hasil yang tak ternilai.
Oh syahdunya.

Main edit-edit gambar ni macam terapi pulak rupanya..Kalau tau mau terperuk Photoshop aku dalam hard disk tu.Lama gila tak godek,HTML dengan CSS code pun aku banyak dah lupa.Padahal dulu punya la kemaruk aku main bendalah tu,main edit-edit profile Friendster,siap buatkan orang punya lagi tu..HUuuu


OK la,ni sapa-sapa nak suruh aku buatkan header ke,boleh la ya(permintaan dibuka weekend sahaja,kalau aku tak kuar foya-foya a.wahahaha.weekdays aku bz).

Upah:
-Seikhlas hati.Wahahaha.Aku nak buat style bidan Mak Esah.Cakap upah seikhlas hati,tapi orang hulur RM1 cakap,"eee..mana cukup ni.Penat mak Esah buang saka dalam badan anak".Bagi RM10 baru sengih lebar-lebar.

Tapi tak janji jugak,menunggu kelapangan kot.wahahahha.Bunyik tak ikhlas kah??

Yang aku perlukan kalau nak suruh aku buatkan,kalau aku free:
-Konsep yang korang nak:Girly ke,pinky ke,ala-ala militan perang ke)
-Transparent atau tidak:Transparent macam aku ni.Dia ikut kaler belakang dia
-Kalau boleh,gambar yang korang nak letak tu bagi la.

Tu je kot...

2 comments:

dari~ummie said...

wana! cantik gila! sila free kan diri,sbb aku nak suruh ko tempek header kat belog aku..hihihi

Sayer Best said...

Bari':boleh saja..hehehe..bagi la detail...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers-Yang ikhlas sahaja